Goedemiddag!
Ik had mij al een keer voorgesteld toen ik net lid was in de problemen categorie maar ik stel me liever in deze categorie ook nog even voor nu mijn probleem dankzij hier is opgelost.

Ik ben Stefan, 21 jaar en kom uit omgeving Zwolle. Ik heb in augustus 2011 mijn rijbewijs al gehaald maar heb pas voor aantal weken terug (30 mei 2013) een auto gekocht, een Polo 6N Dragon Green 1.6 en een 8-kleppertje uit 1998. Auto heb ik gekocht met 156.xxx km op de teller en een volledig onderhouden onderhouds boekje tot januari 2013. Polo was ook echt helemaal standaard en alles origineel.
Motorische:
- 1.6 blokje 8v
- 75pk
- 55kW
Opties:
- Sport interieur
- Electrische ramen
- Stuurbekrachtiging
Maar het zou geen Polo 6n zijn natuurlijk als de hallsensor het op geeft 2 dagen na mijn aankoop. Uiteindelijk via het forum hier erachter gekomen dat het ook daadwerkelijk de hallsensor was dus een ontsteking van de sloop gehaald. Inmiddels ben ik alweer meer dan 500km verder zonder problemen!

Foto's van de Polo na aankoop:

Nou dat was de standaard/originele Polo. Je bent jong en je wilt wat dus direct maar bezig gegaan.

- Zijstrips eraf
- Polo van achterklep af
- Spatlappen voor en achter eraf
- Embleemloze voorgrill
- 14 Inch velgjes
- Logo achterkant matzwart geplastidipt
- Achterraam en kleine raampjes van achterportieren geblindeerd tot 20% doorkijk
- Kabels aangelegd voor versterker, subwoofer en hoedenplank speakers
Met loshalen van zijstrip was 1 klein puntje blijkbaar gelijmt dus blanke lak eraf op dat stukje dus daar maar een Fusion audio sticker voorbesteld en er netjes aan beide kanten opgeplakt.

En zo staat die er nu bij:

Toekomst plannen voor nu:
[] Schroefset!
[] 6n2 achterlampen
[x] andere koplampen