Het is nu ma 08 maart 2021, 10:32

wessel stel zicht voor

wessel stel zicht voor

Berichtdoor wessel » do 13 sep 2012, 18:36

hallo allen forum bewoners en polo fans :D

ik ben wesley goossens (wessel)
woonachttig in s'gravenmoer
en werkzaam bij leenbaker in het magazijn als magzijnmedenwerk

ik heb naar lang zoek een polo gevondt die naar me zin was en zins vorgenweek ook een gekocht heb hem al weer en week wat gat dat hart

het is een polo 6n 1.6 sedan uit 1999 met 89000 km en met de heel onderhouds historie erbij

ik heb er wel wat plannen mee maar dat gebeurt met de tijd

eerst plannen
-ander kniper licht omdatv er een kapot is twijfel allen dat oranje moet doe of witten
-ander radio
- kapje sleep oog achter zoeken

toekomst

- schroef set (nooi van me leef air er onder)
-set breed velgen er onder
-ander achter bumper

dat ken even duur aan gezien dat geen boom heb waar geld aan groeit (als iemandt die wel heeft wul een stek je)
hier wat foto's ( moet niet op vuil letten ziet er nu beter uit)
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
ik zal binnenkort ander foto's post waar mooi schoon is

sorry voor slecht schrijven ken ik echt niks aan doen :oops:

gr wessel
wessel

Re: wessel stel zicht voor

Berichtdoor VinnieWPolo » do 13 sep 2012, 19:03

Welkom hier mooie nette auto met zo weinig kilometers. Succes met de auto en het knutselen :)
1600 Vdubb stock

Maarten Beerten
VinnieWPolo

Berichtdoor Den » do 13 sep 2012, 19:26

Leuke basis voor je mooie plannen! Ben benieuwd, zo'n sedan is ook weer eens wat anders ;)

En voor je spelling: Dislexis are teople poo!
"She digs rock n roll, she likes rock n roll
You want rock n roll, I need rock n roll
Everyday... And all through the night"
Den

Berichtdoor Jordy1991 » do 13 sep 2012, 19:38

Welkom hier weer iemand uit de buurt :D

Sta in s'gravenmoer ook een groene polo anyel eyes en andere achtlichten weet je ook van wie die is in de julianastraat dacht ik die lange hobbelweg:P

Heb je zelfde knipperlichten als een normale 6n anders heb nog een setje liggen?
Jordy1991

Berichtdoor wessel » do 13 sep 2012, 20:00

Jordy1991 schreef:Welkom hier weer iemand uit de buurt :D

Sta in s'gravenmoer ook een groene polo anyel eyes en andere achtlichten weet je ook van wie die is in de julianastraat dacht ik die lange hobbelweg:P

Heb je zelfde knipperlichten als een normale 6n anders heb nog een setje liggen?

van die groene polo heb ik wel eens gezien volgens mijn maar van wie die wet ik niet woon pas zins maart in s'gravenmoer vandaar

en de mijn is het zelfde als een normaal 6n ja zo ver ik wet laat maar even wet wat je er voor moet hebben via pm
wessel

Berichtdoor Rwmulder11 » do 13 sep 2012, 23:55

Welkom hier! Hoop dat je veel plezier hebt van jouw Polo en dat je er wat moois van weet te maken!
BTW ik zou voor witte knipperlichten gaan!(Op de zijkant ook meteen maar doen) Hoort er origineel wel een kapje voor het sleepoog onder de achterbumper?
VW Polo 1.6 1999 5-deurs
VW Polo 1.6 1998
Toyota Corolla 1.6 VVT-i Executive 2003
Previous cars: VW Golf 1.3c 1985, Hyundai Excel 1.3 12v 1996, Citroën Saxo 1.4 538 Sport 1999, VW Polo 1.3 coupé 1994, Citroën Saxo 1.0 Ibherdesign Cliché bodykit
Rwmulder11

Berichtdoor Pobresh » vr 14 sep 2012, 00:08

wessel schreef:
Jordy1991 schreef:Welkom hier weer iemand uit de buurt :D

van die groene polo heb ik wel eens gezien volgens mijn maar van wie die wet ik niet woon pas zins maart in s'gravenmoer vandaar

en de mijn is het zelfde als een normaal 6n ja zo ver ik wet laat maar even wet wat je er voor moet hebben via pm

Welkom hier!
Leuk zo'n sedannetje!

Maar vergis je niet een sedan is een polo 6KV en geen 6n. Voorknipperlichten zijn anders. Eigenlijk is 3kwart van de onderdelen anders omdat het allemaal gebaseerd is op seat ibiza en cordoba van hetzelfde bouwtijdperk. Neus van een 6KV is vooral heel anders. Dus ook de verlagingsset die je eronder wilt. Let er goed op!
"Vergeet dat ene boutje niet!"
Mijn andere hobby: http://pobresh.com
Daily: 6N 1997
Project: Trabant 1.1U 1991
Pobresh

Berichtdoor Jarno » vr 14 sep 2012, 09:06

Welkom op het forum! 8-)

Pobresh schreef:Maar vergis je niet een sedan is een polo 6KV en geen 6n. Voorknipperlichten zijn anders. Eigenlijk is 3kwart van de onderdelen anders omdat het allemaal gebaseerd is op seat ibiza en cordoba van hetzelfde bouwtijdperk. Neus van een 6KV is vooral heel anders. Dus ook de verlagingsset die je eronder wilt. Let er goed op!

En nou juist die verlaging is juist wel weer gelijk, schroefsets 6N, Ibiza, Cordoba, en Polo's 6K(V) zijn gelijk en uitwisselbaar.
Volg de VW Polo Club Holland op Facebook & 'LIKE' ons! -> https://www.facebook.com/pages/VW-Polo-Club-Holland/167801756605954Afbeelding
Jarno
Beheerder

Berichtdoor Pobresh » vr 14 sep 2012, 17:52

Jarno schreef:Welkom op het forum! 8-)

Pobresh schreef:Maar vergis je niet een sedan is een polo 6KV en geen 6n. Voorknipperlichten zijn anders. Eigenlijk is 3kwart van de onderdelen anders omdat het allemaal gebaseerd is op seat ibiza en cordoba van hetzelfde bouwtijdperk. Neus van een 6KV is vooral heel anders. Dus ook de verlagingsset die je eronder wilt. Let er goed op!

En nou juist die verlaging is juist wel weer gelijk, schroefsets 6N, Ibiza, Cordoba, en Polo's 6K(V) zijn gelijk en uitwisselbaar.

Dan ben ik verkeerd geinformeert geworden.
"Vergeet dat ene boutje niet!"
Mijn andere hobby: http://pobresh.com
Daily: 6N 1997
Project: Trabant 1.1U 1991
Pobresh

Berichtdoor wessel » vr 14 sep 2012, 18:42

als ik goed snap passen de kniperlicht van een gewoon polo 6n niet maar van cordoba wel

als dat zo ben ik verkeerd geinformeert bij vw dealer
wessel

Volgende

Keer terug naar Polo 6KV