Het is nu vr 03 dec 2021, 02:23

6n GTI te koop / RINGTOOL / TRACKDAY

Re: Magnetron is Back.

Berichtdoor magnetron » di 27 aug 2013, 17:09

Thanks heren!

haha... ja top waggie, op lpg... nee coolkast: Jaguar XJ, Mazda 323, Alto, Alto, 924, Renault 16, Jaguar XJ (rood), Polo G40, Polo 6n LPG, Opel B-Kadett, Wagon R+, Polo 6n gti, Mercedes
magnetron

Berichtdoor coolkast » di 27 aug 2013, 19:06

g-sus! dat is nog een wagen historie :shock: :shock:
Zo'n lijstje heb ik ook... maar dan met vrouwen namen :lol:
VW Polo 6n2 GTi 16v Turbo --- Renault Megane Estate GT-Line
Cheap and Fast = Not Reliable
Cheap and Reliable = Not Fast
Fast and Reliable = Not Cheap
coolkast

Berichtdoor magnetron » wo 28 aug 2013, 00:38

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :lol:
magnetron

Magnetron Update P5

Berichtdoor magnetron » ma 18 nov 2013, 13:06

Hi all!

Het heeft even geduurd maar hier ben ik weer.

4 weken geleden heb ik in de haven van antwerpen mijn carterpan eronderuit gereden.
Een steen van 12/15 cm uitstekende uit het wegdek kon ik met 60 niet ontwijken.

Afbeelding
Afbeelding

Ik ben goed thuis gekomen maar de auto bleef in lier achter. Na 1,5 week is de auto naar NL gebracht. Garage Leenders - Andelst :mrgreen: :mrgreen: heeft er een nieuwe (2ehands) carterpan op gemonteerd. Toen de auto daar afgeleverd werd had ik een nieuwe kras/deuk in mijn bestuurders dorpel, 40cm ingekrast 1cm breed, ook mijn losgekoppelde accu was weer aangesloten??! vermoedens dat de auto snel gestart is om op de trailer te rijden… dit zou een hell zijn zonder olie in het blok!!! :evil: :evil: Ongelofelijk slecht van de ANWB. Momenteel loopt er dus een 'klacht' die binnenkort behandeld zou gaan worden.

Afbeelding

Update: zojuist 11:00 word ik gebeld dat er morgen een schade expert van de anwb komt! spannend!! :shock: :o

Via marktplaats heb ik eindelijk mijn mist-lampenset aangeschaft & heb deze afgelopen weekend gemonteerd. Tijdens het monteren kwam ik tot de conclussie dat ik het grote rooster in de voorbumper miste dus even gemarktplaatst & voilla €10 een bumper in kleur met alles erop en eraan.

Afbeelding
Afbeelding

Switch ingebouwd! :D
Afbeelding

Daarna was het tijd om de roest op de rechter wielkast aan te pakken, ik heb het momenteel even zwart gespoten omdat ik het nu echt even wou behandelen.

Afbeelding
Afbeelding

Helemaal top, waggie is weer in oké / overwinter staat

Volgende punten:

-Wintervelgjes/bandjes
-centrale deur vergrendeling pomp/motor (Kofferbak)
-Sleede onder racestoel (Sabelt?)
-Antirollbar rubber of houder aanpassen. (rechts blijft er maar uit knallen)
-Uitlaat strip op de bodem monteren om de uitlaat tegen te houden (zit nu vast met een grote afstelbare ring)
-De stuurbekrachtigingen olie-sensor? zie foto? is verbrand?! Vernieuwen want ik denk dat die een melding geeft op mijn dashboard.

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door magnetron op ma 18 nov 2013, 14:45, in totaal 2 keer bewerkt.
magnetron

Re: Magnetron Update P5

Berichtdoor Jarno » ma 18 nov 2013, 13:57

magnetron schreef:-Antirollbar rubber of houder aanpassen. (rechts blijft er maar uit knallen)

"Grappig", had ik met mijn Eibach stabi ook continue last van, en Jeroen met de zijne ook, telkens het rechter rubbertje wat uit de steun op het subframe schiet :evil: Gelukkig leiden er meerdere wegen naar Rome :mrgreen:
Volg de VW Polo Club Holland op Facebook & 'LIKE' ons! -> https://www.facebook.com/pages/VW-Polo-Club-Holland/167801756605954Afbeelding
Jarno
Beheerder

Re: Magnetron Update P5

Berichtdoor magnetron » ma 18 nov 2013, 14:30

Jarno schreef:
magnetron schreef:-Antirollbar rubber of houder aanpassen. (rechts blijft er maar uit knallen)

"Grappig", had ik met mijn Eibach stabi ook continue last van, en Jeroen met de zijne ook, telkens het rechter rubbertje wat uit de steun op het subframe schiet :evil: Gelukkig leiden er meerdere wegen naar Rome :mrgreen:

Echt?! Ah ok, ja ik denk dat ik dat rubber maar wat smaller pas ga maken. Is die klip te bestellen? want die is ook niet heel recht meer.

:?:
magnetron

Re: Magnetron *UPDATE* P5 carter kapot

Berichtdoor magnetron » ma 18 nov 2013, 22:46

Me and my best pall!! :mrgreen:

Afbeelding
magnetron

Berichtdoor Freddy » ma 18 nov 2013, 22:54

Dat zwart doet een beetje denken aan de crosspolo ;)
Volkswagen Polo 6N 1998 1.9D

R1 3 5
╚╬╬╝
. 2 4
Freddy

Berichtdoor magnetron » ma 18 nov 2013, 23:15

Freddy schreef:Dat zwart doet een beetje denken aan de crosspolo ;)

ja ben benieuwd of ik 't door ga trekken over m'n achter bumper.. eens even foto shoppen! Maar dat is allemaal voor later. Geen roest meer daar ging het mij even om!

:mrgreen:
magnetron

Berichtdoor Jarno » di 19 nov 2013, 10:23

Sjon schreef:Hoef je niet te shoppen => is geen pan.
Gewoon 't randje weer even in kleur zetten

Dito! Anders kun je net zo goed elke avond bij de McD's gaan staan en er gelijk een Halfords chrome uitlaat-sierstuk onderknopen (wel scheef, anders hoor je er niet bij natuurlijk!).
Volg de VW Polo Club Holland op Facebook & 'LIKE' ons! -> https://www.facebook.com/pages/VW-Polo-Club-Holland/167801756605954Afbeelding
Jarno
Beheerder

VorigeVolgende

Keer terug naar Polo 6N